Procan Blog

Praktyczne porady, case studies i wiedza z pierwszej ręki – prosto od zespołu Procan

POZNAJ LOGISTYKĘ OD KUCHNI

Dzielimy się wiedzą, doświadczeniem i kulisami nowoczesnego fulfilmentu. Dowiedz się, jak działa logistyka
e-commerce, kiedy warto zlecić ją profesjonalistom i dlaczego zwroty mogą budować lojalność klientów.

Znaczenie magazynowania w regałach

Warunki techniczne dla składowanego towaru Magazynowanie w regałach stanowi podstawę sprawnie działającej logistyki, ponieważ pozwala w pełni wykorzystać przestrzeń magazynową w pionie i w poziomie. Dzięki temu towar jest uporządkowany i łatwo dostępny dla operatorów, a dodatkowo każda

WSZYSTKIE wPISY

Znaczenie magazynowania w regałach

Warunki techniczne dla składowanego towaru Magazynowanie w regałach stanowi podstawę sprawnie działającej logistyki, ponieważ pozwala w pełni wykorzystać przestrzeń magazynową w pionie i w
Czytaj więcej

Dlaczego logistyka decyduje o sukcesie e-sklepu? Opowieść z magazynu Procan.

Kiedy klient składa zamówienie w sklepie internetowym, ma przed oczami coś bardzo prostego: produkt, który wkrótce pojawi się pod jego
Czytaj więcej

Logistyka kontraktowa to fundament nowoczesnych łańcuchów dostaw

Współczesny biznes rozwija się w niezwykle dynamicznym środowisku. Liczy się szybkość, precyzja oraz umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków. Właśnie
Czytaj więcej
fulfillment odzieżowy

Fulfillment odzieżowy – szybkie kompletowanie zamówień i sezonowa rotacja towaru

Sprzedaż odzieży w internecie to dziś ogromne wyzwanie. Klienci chcą kupować szybko, a jeszcze szybciej otrzymywać swoje zamówienia. Każdy sklep
Czytaj więcej

Copacking w e-commerce – klucz do sprawnej realizacji zamówień i zadowolonych klientów

Dynamiczny rozwój handlu internetowego sprawił, że firmy e-commerce muszą działać szybciej. Muszą być też precyzyjne i elastyczne. Każde opóźnienie w wysyłce,
Czytaj więcej
obsługa magazynowa dóbr o wysokiej wartości.

Magazynowanie produktów o wysokiej wartości i zabezpieczenie przed uszkodzeniami.

Logistyka i magazynowanie produktów o wysokiej wartości wymagają szczególnej uwagi oraz wdrożenia zaawansowanych procedur bezpieczeństwa. W przeciwieństwie do standardowych towarów tutaj kluczowe znaczenie
Czytaj więcej

Reverse logistics – dlaczego obsługa zwrotów jest kluczowa w e-commerce?

Rozwój handlu internetowego sprawił, że zakupy online stały się codziennością dla milionów klientów. Jednak wraz ze wzrostem sprzedaży rośnie także liczba
Czytaj więcej

Wysyłka indywidualna vs. copacking – kiedy liczy się personalizacja, a kiedy szybkość?

Firmy e-commerce muszą coraz częściej wybierać pomiędzy różnymi strategiami pakowania i wysyłki. Kluczowe znaczenie ma tu dopasowanie procesu logistycznego
Czytaj więcej

Pojemność magazynowa vs powierzchnia magazynowa – czym się różnią i dlaczego to ważne?

W logistyce i e-commerce bardzo często pojawiają się pojęcia pojemność magazynowa i powierzchnia magazynowa. Choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się
Czytaj więcej

Działamy od 2000 roku

I obecnie świadczymy usługi dla ponad 40 klientów, oto wybrani z nich:

PROCAN_client_xoxoxo
PROCAN_client_b-bertha
PROCAN_client_glutenex
PROCAN_client_za-miastem
PROCAN_client_flico
PROCAN_client_nikwax
PROCAN_client_maced
PROCAN_client_goodfood

Łatwa integracja m.in.:

PROCAN_logo_woo
PROCAN_logo_magento
PROCAN_logo_shoplo
PROCAN_logo_allegro
PROCAN_logo_amazon
PROCAN_logo_ebay
PROCAN_logo_dpd
PROCAN_logo_gls
PROCAN_logo_raben

Dołącz do naszych zadowolonych klientów

Masz pytanie? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat naszych usług? Zapraszamy do kontaktu.

Sady, ul. Za Motelem 2D 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 777 307 40 10
KRS: 0000311841

DZIAŁ HANDLOWY
Mail: jacek.krawczak@procan.pl
Telefon: +48 691 725 131

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Mail: kontakt@procan.pl
Infolinia: +48 61 660 74 70
Infolinia dostępna 24h / 7 dni w tygodniu.