Logistyka i obsługa zwrotów

Logistyka zwrotów ma istotne znaczenie dla firm, ponieważ koszty związane z przepływami powrotnymi mogą być niemałe. Składają się na nie m.in.: kwestie napraw, ponownego wprowadzania na rynek produktów w okresie eksploatacji oraz demontażu i recyklingu tych już zużytych. Wiąże się to również z takimi zagadnieniami jak: odpady elektryczne i elektroniczne, zwroty na gwarancji i kampanie zwrotów, nadmierny lub niesprzedany zapas, produkty wadliwe lub niechciane przez konsumenta oraz artykuły wycofywane z eksploatacji. Właśnie dlatego oferujemy naszym klientom różne usługi z zakresu logistyki zwrotów. Dzięki temu pozbędą się oni obowiązku kontrolowania niewygodnych i czasochłonnych procesów, które w epoce e-commerce są dla wielu firm niemal codziennością. Oferujemy sprawną i szybką obsługę zwrotów i reklamacji, kontroli stanów przesyłek i raportowania ze zdarzeń.